piątek, 2 września 2016

Recenzja Rozświetlacza W Płynie JOKO Glow Primer



Hej:) Niedawno będąc w jednej z miejscowych drogerii kosmetycznych natrafiłam na nowość z firmy JOKO Make-up, a mianowicie Glow Primer. Jak na prawdziwą sroczkę przystało nie mogłam obejść się smakiem i zakupiłam jeden z 4 występujących w sprzedaży odcieni- nr 203.
Jest to piękny opalizujący na złoto odcień, nie jest tandetnie żółty, ani zbyt brązowy, w mojej opinii jest to idealny kolor do podkreślenia opalenizny Polek




Jest to produkt, który możemy zarówno zmieszać z naszym podkładem, jak i używać samodzielnie, np. do podkreślenia szczytów kości policzkowych, skroni, ramion, obojczyków, itp. Ma on lekką, żelową konsystencję, nie jest zbyt płynny, ani zbyt zbity. Jego pojemność to 25ml, a cena nie przekracza 10zł, także myślę, że za te pieniądze jest naprawdę wart uwagi. Jest on fajną alternatywą dla osób z suchą skórą, które nie lubią nadmiernej "pudrowości" na swojej twarzy. Osoby te, które zawsze zmuszone były do używania rozświetlaczy w kamieniu mają teraz świetny zamiennik, który nie wysuszy im twarz, ale dodatkowo nawilży przez swoją kremową konsystencję:) 
Ja osobiście jestem wielką fanką tego typu produktów, ponieważ przy używaniu kremowych rozświetlaczy możemy uzyskać dużo delikatniejszy efekt, niż w przypadku produktów pudrowych. 
Wiem, że nie każda z Was lubi efekt "tafli" na swoich policzkach, a wręcz niektóre całkowicie wystrzegają się błysku na twarzy. Jednak pamiętajmy, że zbyt zmatowiona cera nie wygląda dobrze, wydaje się płaska i bez wyrazu. Aby makijaż wyglądał zdrowo i promiennie należy więc idealnie zmatowić strefę T, jednak rozświetlić łuk kupidyna, szczyty kości policzkowych oraz łuki brwiowe bez obawy, że będziemy świecić się jak choinka;).





Po więcej recenzji oraz porad zapraszam na KobiecePorady.pl


1 komentarz: