czwartek, 1 września 2016

Recenzja Pasty BIAŁA PERŁA Krystaliczna Biel



Hej!:) Tym razem przychodzę  do Was nie z postem makijażowym, ale nietypowym dla mnie artykułem na temat pielęgnacji jamy ustnej. Jakiś czas temu w ramach Testów Pasty Biała Perła- BIEL I OCHRONA na portalu urodaizdrowie.pl otrzymałam wybielającą pastę do zębów Krystaliczna Biel.




Od producenta:

Jak zapewnia producent Biała Perła Krystaliczna Biel to wybielająca pasta do codziennego i długotrwałego stosowania. Jest ona oparta na działaniu enzymatyczno-pigmentowym, wzmacniając biel zębów bez względu na ich naturalny kolor. Pasta posiada delikatną żelową konsystencję, w której zawarte są drobinki krystalicznej bieli. Jej pojemność to 75ml., czyli standard w większości past do zębów. W celu uzyskania najlepszych efektów należy szczotkować nią zęby 2 razy dziennie.






Moja opinia:

Pasta Biała Perła Krystaliczna Biel to świetna alternatywa dla osób, które pragną delikatnie wybielić swoje zęby lub podtrzymać efekt wybielania uzyskany poprzednimi kuracjami wybielającymi. Jest to produkt, który nie podrażnia dziąseł, bardzo dobrze czyści nasze zęby zostawiając je w zupełności gładkie bez zbędnego osadu. Jest „smaczna” (o ile można tak powiedzieć) , nie odczujemy przy niej drażniącego, szczypiącego smaku i zapachu. Pasta Biała Perła dobrze się pieni oraz nie powoduje nadwrażliwości naszych zębów.





A jak radzi sobie z wybielanie?.. Nadzwyczaj dobrze:) Przy codziennym, sumiennym szczotkowaniu zauważyłam wybielenie oraz usunięcie drobnych przebarwień. Ja na szczęście nie miałam nigdy problemów z zębami oraz ich kolorytem, dlatego też u mnie efekt wybielenia jest dość delikatny. Należy pamiętać że jest to PASTA do zębów, nie żaden profesjonalny zestaw wybielający, dlatego też nie możemy oczekiwać od niej cudów. Każdy z nas jest inny, ma inny odcień kości zębinowej, dlatego też efekt u każdej osoby będzie odmienny.  Podsumowując, uważam że jest to bardzo fajna propozycja dla osób, które szukają dobrej, wybielającej pasty do zębów do codziennego stosowania, która nie podrażnia naszych dziąseł oraz nie powoduje nadwrażliwości zębów. 

A oto efekt po ok. miesiącu stosowania Pasty:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz