środa, 6 kwietnia 2016

Makijaż Powiększający Biust Produktami CATRICE



Dzisiaj przychodzę do Was z dość nietypowym makijażem, czyli makijażem BIUSTU. Do niedawna, nie wiedziałam w ogóle o istnieniu czegoś takiego! Nigdy nie sądziłam, że przez namalowanie kilku ciemnych i jasnych kresek oraz "grę świateł" będziemy mogły sprawić, że nasz biust stanie się co najmniej 2 rozmiary większy!:) Ja do makijażu biustu na modelce wykorzystałam wyłącznie produkty marki CATRICE dostępne w DROGERIACH NATURA. Jeśli jesteście ciekawe, jak taki makijaż wykonać zapraszam dalej:)





Krok Po Kroku:

1. Na dekolt wklepuję balsam nawilżający, aby odświeżyć skórę i nadać jej wilgoci.
2. Syntetycznym pędzelkiem (jak do korektora) robię linie ciemnobrązowym kolorem podkładu. Linie w kształcie półkola uwydatnią biust, natomiast poziome proste kreski wzdłuż obojczyka optycznie wysmuklą nam szyję.
3. Kamuflażem w najjaśniejszym odcieniu zaznaczam obszar ponad narysowanymi liniami. Etap ten uwydatni dodatkowo kształty. 
4. Zwilżonym beauty blenderem rozcieram granice kolorów, aby nie były one widoczne.
5. Na koniec, w miejsca, które zaznaczałam jasnym kamuflażem wklepuję paluszkiem rozświetlacz. 









Kosmetyki wykorzystane do wykonania makijażu:

1. Podkład CATRICE Matt Mousse nr 030 natural beige (Cena: 23.99 PLN)

2. Kamuflaż CATRICE nr 010 ivory (Cena: 14.00 PLN)

3. Rozświetlacz w kredce CATRICE nr 010 eye like (Cena: 15.99 PLN)


Wszystkie produkty wykorzystane w powyższym makijażu dostaniecie TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz