niedziela, 14 lutego 2016

Catrice Sun Glow- puder brązujący na każdą kieszeń



Przychodzę do Was w dniu dzisiejszym z recenzją dobrego i bardzo taniego pudru brązującego firmy Catrice. Produkty tej marki możecie znaleźć w drogeriach Natura, a także w niektórych małych sklepikach kosmetycznych.

Catrice w mojej osobistej ocenie jest jedną z lepszych (obok Pierre ReneKobo i My Secret) marek dostępną na Polskim rynku kosmetycznym. Produkty tej firmy nie dość że są naprawdę bardzo dobrej jakości, to w większości nie przekraczają ceny 20zł. Ja posiadam kilka perełek Catrice i jedną z nich jest właśnie Puder Brązujący Sun Glow.



Posiadam puder w odcieniu 030 Medium i jest to pośredni z trzech dostępnych kolorów. Jego pojemność to 9,5g i musimy zapłacić za niego ok. 18zł. W mojej opinii nie jest to wygórowana cena, ponieważ puder jest naprawdę wydajny i bardzo porządnie wykonany. Opakowanie nie wygląda "tanio", jest solidnie zrobione, nic się z nim nie dzieje nawet biorąc pod uwagę fakt, że często go noszę w torebce (a każda z nas dobrze wie co się dzieje w damskich torebkach:)).




Jak sama nazwa wskazuje jest to puder brązujący, nie konturujący twarz! Ma on ciepły odcień brązu, delikatnie pomarańczowy, dlatego idealnie sprawdza się w opalaniu naszej buźki. Kolor, który posiadam 030 medium bronze polecałabym dziewczynom z jasną karnacją, blondynkom, a także osobom, które całkowicie unikają słońca. Puder jest bardzo dobrze napigmentowany, przy użyciu puchatego pędzla nie zrobicie sobie nim plam. Nie ma on w sobie drobinek, jest całkowicie matowy, co jest w mojej opinii super rozwiązaniem. Nie lubię bronzerów z drobinkami, według mnie wyglądają one po prostu niekorzystnie na naszej twarzy. Zawsze, jeśli będziemy chciały dodać cerze blasku, możemy użyć w tym celu rozświetlacza na szczyt kości policzkowych.





Dodatkowo załączam Wam zdjęcie makijażu, w którym właśnie jako brązera używałam 
Catrice Sun Glow



Podsumowując:

Polecam serdecznie, jeżeli szukacie czegoś naprawdę dobrego w przystępnej cenie. Jest to produkty niesamowicie wydajny, nie pyli się podczas aplikacji, wygląda dobrze na skórze przez cały dzień. Można nim osiągnąć zarówno delikatny efekt opalenizny na dzień, jak i mocny na wieczorną imprezę. Jest opakowany w solidnej, a do tego ładnej puderniczce, mój egzemplarz przeżył już nie jeden upadek i nic się z nim nie stało. Co prawda, opakowanie się rysuje, a napisy się ścierają, ale nie ma to wpływu na jego użyteczność. Jest to produkt bezzapachowy i nieszkodliwy dla cery, nie zapycha, używając go nie zauważyłam żadnych niemiłych niespodzianek na mojej cerze.
Ponadto nie utlenia się w ciągu dnia, nie waży, dobrze współpracuje ze wszystkimi podkładami. 
Reasumując, przy wydatku nieprzekraczjącym 20zł i produkcie, który starcza nam na ok. rok codziennego użytkowania uważam, że jest to jeden z lepszych pudrów brązujących na rynku.


Szerszy asortyment firmy Catrice znajdziecie TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz